Thursday 21 April 2016

Filled Under:

CARA SEMBUHKAN SAKIT MATA DENGAN MUDAH DAN CEPAT.

Sakit mata ni semua orang tahu boleh berjangkit. Setakat saya dengan isteri saya kena sakit mata takpa lagi.dok fikir budak kecik sorang tu. Sayu hati kenang kalau dia yang sakit.saya akan bertambah lagi rasa sakit kalau anak saya sakit.Maka gigih google jugak petua nak ubat sakit mata selain dok fikir kalau tak boleh jugak esok nak ke klinik saja lah.

saya jumpa satu petua ni.dekat blog mana tak ingat sebab google pakai tab tak bookmark pun blog tu.rendam mata dalam air garam.Macam mana gamaknya nak rendam mata dalam air garam ni? nanti duk ingat kena korek mata pulak.buat sebesen air garam yang muat-muat muka korang tu lepas tu rejam tanpa belas kasihan muka korang dalam air garam tu kemudian kelip-kelip mata dalam air tu.Jangan risau.saya dah buat semalam.terbukti tak pedihkan mata.Tapi jangan lelama rejam muka tu nanti mati lemas pulak.

Bangun pagi ni.mata tak bengkak merah pun dah tak berapa merah.Sakit mata tu memang nampak semakin hilang. Menjelang petang totally nampa recover sepenuhnya.Elok lah korang cepat buat bila ada tanda-tanda sakit mata menyerang.Insya Allah.dia menghalang sakit mata tu dari merebak.saya dah cuba jadi berani lah kata,effective jugak cara tu.





0 comments:

Post a Comment